The Data Actors | Marketing Intelligence in begrijpelijke taal

Nieuws


27-5-2019

Emailsegmentatie.gif

Emailsegmentatie: significante verbetering van uw email resultaten

The Data Actors hebben een methode ontwikkeld om emailgedrag van uw ontvangers te segmenteren en op elk segment een specifieke marketing tactiek te voeren. Implementatie bij opdrachtgevers leidde tot spectaculaire verbeteringen van de email resultaten en bood handvatten voor organisaties om meer datagedreven en klantgericht te werken.

In de eerste fase analyseren The Data Actors het gedrag van uw emailbestand en benoemen op basis van het huidige emailgedrag de segmenten. Samen met u bepalen The Data Actors de beste marketing tactiek en werken deze uit in een strategisch marketing plan. Het optimale wordt uit elk segment gehaald doordat ontvangers en email krijgen op basis van eerder vertoont gedrag.

The Data Actors ontwikkelen vervolgens op basis van de gezamenlijk vastgestelde segment KPI’s een dashboard om elke campagne alsmede de ontwikkeling van elk segment goed te kunnen volgen, succes te meten en waar nodig bij te sturen.

Deze aanpak geeft uw bedrijf en medewerkers de middelen om meer datagedreven en klantgericht te werken. The Data Actors ondersteunen uw medewerkers om deze transitie succesvol en duurzaam uit te rollen.

Wilt u uw bedrijfsresultaten op het emailsegment verbeteren of wilt u weten hoe u emailsegmentatie binnen uw bedrijf in kunt zetten? Neem dan gerust en vrijblijvend contact op! Wij acteren op uw data!


1-4-2019

Big-Data-Bedrijfsuitdaginge.gif

Marketing Intelligence: een CYCLISCHE totaal aanpak

Bij de vele opdrachtgevers ziet The Data Actors op verschillende Marketing Intelligence gebieden data uitdagingen. Deze uitdagingen vergen een integrale aanpak waarvoor The Data Actors een cyclische indeling heeft gemaakt.  

Natuurlijk begint het aan de achterkant bij het verzamelen van de data. Data ligt overal in de organisatie en komt voor in vele verschillende vormen. The Data Actors kunnen dat in beeld brengen en reiken oplossingen aan op het gebied van data verzameling. In het tweede segment wordt deze data vervolgens behandeld om middels een set van beslisregels aan elkaar te koppelen.

Hierdoor zijn we in staat om inzichten te creëren (360-graden klantbeeld). Dit klantbeeld is voor de laatste twee segmenten de basis. Immers kunnen op basis van het klantbeeld ook modellen worden gebouwd en voorspellingen gemaakt. Die zijn mede bepalend voor de uiteindelijk actie naar contacten. Geautomatiseerde omnichannel klantreizen worden ingericht om daarmee invulling te geven aan klantregie. Daarmee is de cirkel rond, want deze klantreizen leveren nieuwe data, nieuwe inzichten en verbeterde klantcontacten.

De kracht van The Data Actors is niet alleen kennis en ervaring op al deze afzonderlijke gebieden, maar vooral de wetenschap dat elk segment onderdeel is van het totale plaatje en daar dus bij invulling van opdrachten nadrukkelijk rekening mee wordt gehouden.

Heeft uw bedrijf ook behoefte aan ondersteuning op onderdelen of een totaalaanpak voor datagericht werken? Neem dan gerust en vrijblijvend contact op! Wij acteren op uw data!


18-3-2019

Seminar_BigData-Anonimiseren.jpeg

Seminar ‘Gemeenten: Big Data & Anonimiseren’ inspireert

Op donderdag 14 maart organiseerde MultiScan in samenwerking met The Data Actors het seminar ´Gemeenten: Big Data & Anonimiseren’. Een seminar om te inspireren over de toepassingsmogelijkheden van gemeentelijke data en het anonimiseren van documenten.

De aftrap werd gedaan door The Data Actors. Zij namen verschillende gemeenten mee in de vijf big data bedrijfsuitdagingen en lichtte dit toe middels een drietal concrete toepassingsmogelijkheden. Voor gemeenten zit de uitdaging vooral in het ontsluiten en bij elkaar brengen van ongestructureerde data uit de verschillende systemen. Dit is voor goede toepassing essentieel.

The Data Actors deelde in de levendige discussie de ervaring en kennis op het gebied van data gericht werken in organisaties. Uiteindelijke doel is data meer leidend te maken in gemeentelijke beleidsbepaling. Multiscan en The Data Actors gaan de gemeenten hierin verder ondersteunen. 

In de tweede sessie is door MultiScan het anonimiseren gepresenteerd. Niet alleen de techniek, de toepassing, wet- en regelgeving kwam aan bod, maar ook het ‘anonimiseren on demand’. Dit stelt gemeenten in staat op aanvraag documenten te anonimiseren in plaats van een geheel archief.

MultiScan ontzorgt gemeenten compleet in het anonimiseren van documenten. Documenten worden door een gemeente aangeleverd en dezelfde dag geanonimiseerd teruggeleverd. Ook werden de eerste stappen gepresenteerd naar koppeling met diverse e-depot leveranciers en raadpleegapplicaties om opvragen pas beschikbaar te kunnen stellen na anonimisering (openbaarstelling).

MultiScan en The Data Actors kijken tevreden terug op een informatieve en inspirerende middag met enthousiaste gemeentelijke afgevaardigden.

Strip-01.png
© The Data Actors 2019

© The Data Actors 2019

The Data Actors
Groene Woud 128
4834 BD Breda

Joost Kuijlaars
Martijn Steenbeek
E:
Info@thedataactors.nl