The Data Actors | Marketing Intelligence in begrijpelijke taal

Werkgebieden


 ORGANISEREN & VERZAMELEN

dia_organize.gif

Eerste stap in het werken met (big) data is het in kaart brengen van het (marketing)datalandschap. Hierin bepalen we wat belangrijke marketingdata is en brengen we in kaart waar deze data is opgeslagen. Daarna wordt planmatig alle marketingdata ontsloten en gecentraliseerd.

UNIFORMEREN & MATCHEN

dia_cleaning.gif

Om goede marktbewerking te doen is datakwaliteit van groot belang. In deze fase wordt data geuniformeerd en over verschillende systemen gematcht, opdat de overlap tussen klanten en systemen duidelijk wordt. Daarna kan toegewerkt worden naar het maken van een totaal klantbeeld.

ONTDEKKEN & VISUALISEREN

dia_360client.gif

Gegevens van dezelfde klanten bevinden zich in verschillende systemen. Wij helpen met het maken van een 360-graden klantprofiel. Daarna bouwen wij gezamenlijk de klantpiramide om te bepalen waar de meest waardevolle klanten zich bevinden met welke gedrags- en andere kenmerken.

ANALYSEREN & MODELLEREN

dia_analyze.gif

Volgende stap is het analyseren van de gedrags- en andere relevante kenmerken en het maken van verschillende modellen (voorspelling, gedrags, etc.). In het kader van crosssel, upsell, winstgevendheid of andere klantstrategieen bepalen wij gezamenlijk hoe de verschillende doelgroepen te benaderen.

OPTIMALISEREN & AUTOMATISEREN

dia_toepassen.gif

Op basis van de gedrags- en andere relevante kenmerken, analyses en modellen helpen wij met het voeren van de klantregie. Om de klantreis van de doelgroepen te verbeteren worden uitingen in de verschillende marketing campagnes getest en geanalyseerd. Uiteindelijk verbetert de klantrelatie en natuurlijk het bedrijfsresultaat.

 
Strip-01.png
© The Data Actors 2019

© The Data Actors 2019

The Data Actors
Groene Woud 128
4834 BD Breda

Joost Kuijlaars
Martijn Steenbeek
E:
Info@thedataactors.nl