Van Data naar Actie!
DataActors.png

Kibo: Monetate + Certona


Kibo Monetate

 

Geavanceerde CDP personalisatietool

Zeer geavanceerde personalisatie die echte resultaten oplevert, aangedreven door Certona en Monetate; twee van de meest toonaangevende personalisatietools. Kibo personalisatie stelt uw bedrijf in staat om geoptimaliseerde en gepersonaliseerde ervaringen te bieden gedurende het hele klanttraject middels gepatenteerde AI-technologie.

Kibo is sinds 2019 eigenaar van de personalisatietools Certona en Monetate en biedt met deze tools een perfecte resultaatgerichte mogelijkheid alle verkoopkanalen te beheren met één cloudgebaseerde geintegreerde SaaS-platform.

 

 

Personalisate mogelijkheden met Kibo:

  • Testen en experimenteren
  • Segmentatie
  • 1-op-1 personalisatie
  • Aanbevelingen
  • Gepersonaliseerd zoeken
  • Geautomatiseerde product ontdekking
 

Testing-Optimization.png

Testing & Optimalization

Stop met gissen en verhoog de ROI van uw website met gecontroleerd testen van advertenties, aanbevelingen, berichten, UI-wijzigingen en meer.

Start snel met A/B testen, multivariatie en dynamisch testen op al uw kanalen zonder dat enige codeervaardigheden vereist zijn.

Kies welke statistieken u wilt optimaliseren en houd de impact van uw tests in realtime bij.

1to1-Personalization-300x230.png

1-1 Personalization

1-to-1 personalisatie is mogelijk met Monetate’s krachtige decisioning engine. Optimaliseer de omnichannel customer journey om rich layers of adaptive aanbevelingen, CTA’s and notificaties te bouwen.

Het is mogelijk om zowel klantsegmenten als individuen te behandelen. Combineer de klantgegevens met gegevens van derde (inclusief gedrag, kenmerken en locatie) om ervoor te zorgen dat klanten gepersonaliseerde winkelervaringen krijgen.

Customer-Segmentation-Targeting.png

Customer Segmentation & Targeting

Door de flexibele en gebruiksvriendelijke manier van segmentatie en targeting bent u altijd de verwachtingen van de klant een stap voor. Bereik meer mensen met relevante ervaringen.

AI-gestuurde besluitvorming maakt automatisch gebruik van allerlei soorten klantgegevens in uw eigendom. Profiteer van alles wat u weet over uw klanten om de juiste inhoud op grote schaal aan de juiste mensen te leveren.

personalized-recommendations-1.png

Gepersonaliseerde aanbevelingen

Verras uw klanten met handmatige samengestelde of algoritmisch gestuurde aanbevelingen voor zelfs de meeste complexe product catalogussen.

Maak gebruik van AI om alle contextuele kenmerken van een klant te begrijpen en beslissingen te nemen over welke aanbevelingsstrategieën het meest relevant zijn voor elke individu.

customer-data-management-2.png

Customer Data Management

Begrijp en bereik uw klanten als nooit tevoren. Het is nog nooit zo eenvoudig geweest om een holistisch beeld te krijgen van elke kant en elk segment.

Monetate verenigt uw first-party data met gedrags-, contextuele en third-party data in een altijd evoluerend profiel dat u kunt gebruiken om elke keer een gepersonaliseerde ervaring te leveren.

Data-Integrations-_-API-656x521.png

Data & API

Monetate integreert niet alleen met uw bestaande technologie-investeringen, het maakt ze ook beter. De open architectuur van Monetate omvat de gegevensintegraties en API's om gegevens in realtime op te nemen en beslissingen uit te voeren naar uw bestaande systemen.

audience-insights-monetate.png

Customer insights

Krijg diepere klantinzichten met minder moeite. Voer geavanceerde analyses uit.

Leer wat werkt en waarom zowel geautomatiseerde personalisatie-inzichten als native integraties met populaire analyseplatforms. Allemaal binnen enkele minuten, rechtstreeks op het platform.


 

Monetate

Monetate levert elke klant intent-driven ervaringen, elke keer weer, om uw dagelijkse bezoekers te laten groeien tot uw beste klanten. Monetate is de belangrijkste driver achter de personalisatieoplossing van Kibo en stelt merken in staat om op unieke wijze met elke klant te communiceren, door de geoptimaliseerde ervaringen te leveren die krachtige bedrijfsresultaten opleveren

In het onderzoek van Gartner komt Monetate al jaren als de leider naar voren op gebied van personalisatie. Deze tool is gericht op het helpen van gebruikers bij het personaliseren van de klantervaringen op basis van de klantcontactpunten. Door de overname van Monetate door Kibo, kan Monetate nu ook beschikken over de aanbevelingsmogelijkheden van Certona. Volgens het onderzoek van Gartner zijn de volgende sterke punten van Monetate:

  • Targeting & Triggering

    Monetate behaalt consistent hoge scores van klantreferenties voor zijn targeting- en triggermogelijkheden. Onder andere de functie ‘’audience discovery’’ helpt gebruikers gemakkelijk relevante doelgroepen te identificeren en de volgende beste acties te bepalen, aldus Gartner.

  • Testen & Optimaliseren

    Door klanten wordt Monetate geprezen om de gebruiksvriendelijke test- en optimalisatiemogelijkheden, waaronder sjablonen, previews en een HTML-editor. Dankzij ‘’machine-learning’’ mogelijkheden helpt het gebruikers gemakkelijk de website te personaliseren.

  • Aanbevelingen

    Door de acquisities van Kibo kunnen gebruikers gebruikmaken van de zoek- en aanbevelingsmogelijkheden van Certona.

 

Machinedriven : Omnichannel personalisatie. Bereik de hoogste mogelijke ROI.

Rules based: Segmenteer specifieke ervaringen voor volledige controle over berichtenuitwisseling

Agile testing op het internet : Één uniforme ervaring voor uw hele publiek

Snelle website-updates : Snel wijzigingen op uw website aanbrengen, zonder codeerervaring

 

 

Net zo enthousiast als The Data Actors?

Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

 

The Data Actors © 2020

The Data Actors
Minervum 7166
4817 ZN Breda

E-mail: Info@thedataactors.nl