Van Data naar Actie!
DataActors.png

UniFida

Het All-in-one marketingplatform van APSIS One zorgt ervoor dat je de klant beter kan bereiken. Maak een geheel van je E-mailmarketing, SMS campagnes, E-commerce en meer!


UniFida

Verbeter Uw Marketingattributie met AI-Gedreven Inzichten

 

Marketing Succes vanuit Klantinzichten

Verdiep uw inzicht in alle klantgegevens met UniFida's AI (Artificial Intelligence) gebaseerde oplossingen. Vergroot de marketingwaarde en stimuleer verkopen door zeer gerichte, gepersonaliseerde klantervaringen te leveren op basis van diepere inzichten in de aankooppatronen van klanten.

 

Hoe werkt de Marketing Attribution van UniFida

  • Krijg rapporten van elk direct kanaal en elke campagne in combinatie met ROI

  • Koppel activiteiten op kanalen en campagnes aan specifieke klanten

  • Filter klanttypes om eenvoudig onderscheid te maken tussen nieuwe en oude klanten

  • Koppel bestellingen aan gebeurtenissen door de kanalen en campagnes te meten

UniFida

 

UniFida: de Multichannel uitdagingen van nu

 
 
UniFida

Consumenten zijn voortdurend verbonden via hun telefoons en omarmen constant innovatie. Daardoor zoeken ze beter en tonen ze minder loyaliteit.

 
 
UniFida

De moderne klant gebruikt tot 10 kanalen om met bedrijven te communiceren en wil moeiteloos schakelen tussen online en offline kanalen.

 
 
UniFida

Bedrijven moeten deze uitdaging aangaan met geavanceerde marketingtechnologieën om klanten nauwkeurig te bereiken en een maximale ROI te behalen.

 

 

Lever resultaten met Unifida

De kracht van UniFida Marketing Attribution ligt in AI, geïntegreerd in het Customer Data Platform. Hierin worden alle online en offline gegevens van marketingkanalen opgenomen, zoals:

  • Website

  • SEA (betaalde zoekopdrachten)

  • SEO (organische zoekopdrachten)

  • E-mailcampagnes

  • Social media

  • Directe mail

  • Catalogus

 
 

Eenvoudige Marketingattributie met UniFida

UniFida genereert automatisch een tabel van deze uiteenlopende gegevens. De AI-technologie geeft waardes aan elke gebeurtenis, waarde aan elke verkoop en identificeert welke acties voorafgingen aan de verkoop. Met kennis van kosten kan UniFida de ROMI (Return on Marketing Investment) berekenen voor elke maand en elk kanaal.

 

AI-gedreven marketing van UniFida

UniFida

Begrijp exacte waardes

Voor zowel online als offline campagnes toont UniFida de ROI, waaronder het initiëren, onderhouden of sluiten van een verkoop.

Unifida

Verbeter ervaringen

In een tijd waar klanten toegang hebben tot overvloedige informatie en keuzes, is het van cruciaal belang om een klantervaring te bieden die blijft hangen in de herinnering van de klant.

Unifida

Behoud de loyaliteit

In een wereld waar klantloyaliteit niet vanzelfsprekend is, is het essentieel om klanten tevreden te houden door niet alleen goede producten en diensten aan te bieden, maar ook door de totale klantervaring te verbeteren.

Unifida

Begrijp de klant

Door inzicht te krijgen in de omstandigheden, behoeften en doelstellingen van de klant, kunnen bedrijven begrijpen hoe klanten willen kiezen, wat cruciaal is voor marketing succes.

Enthousiast over UniFida?

Ontdek hoe The Data Actors als partner kan helpen bij de implementatie en optimalisatie van UniFida voor uw specifieke behoeften. Neem contact met ons op voor een consult op maat.

The Data Actors © 2020

The Data Actors
Minervum 7166
4817 ZN Breda

E-mail: Info@thedataactors.nl