Van Data naar Actie!

AANMELDEN webinar marketing automation


Onze webinars

Bekijk hier de webinars van ons in samenwerking met onze partners!

 

 

Verbeter customer journeys met marketing automation

 

Op donderdag 6 april namen Bas Cuperus (Managing consultant bij Invenna) en Joost Kuijlaars (CEO van The Data Actors) je mee in een nieuwe webinar! In deze webinar bespraken ze hoe je de customer journey verbetert aan de hand van marketing automation.

Het programma bestaat uit:

  1. Customer journey analyse: breng klantreizen in beeld.

  2. Dataverzameling: verzamel klantdata en bouw klantprofielen.

  3. Marketing automation: stuur klanten in de juiste richting.

  4. Customer Data Platform: één plek voor dataverzameling en marketing.

  5. The learning cycle: inspelen op veranderingen.

In de journey van de webinar brengen onze sprekers naar voren hoe veel beter je je klantgroepen kan bereiken met marketing automation. Klanten willen persoonlijk bereikt worden om een vaker aankopen te willen doen én een loyale klant te worden. Hierom is het belangrijk de juiste klanten te bereiken op de juiste momenten op het juiste kanaal met de juiste aanbiedingen in hun customer journey.

Belangrijkste leerpunten

  • Hoe je het customer journey proces van a tot z inricht.

  • Wat je hiervoor nodig hebt (marketing automation).

  • En hoe je bijstuurt en blijft optimaliseren.

Leer in 30 minuten hoe jij jouw customer journeys verbetert met marketing automation!

 

 

Over onze sprekers

 
 
 

BAS CUPERUS
Managingconsultant Invenna

Bas Cuperus brengt de business en techniek samen. Als managing consultant bij Invenna, helpt hij klanten (o.a.) on- en offline datastromen te verbinden en een uniek klantbeeld te maken. Over platformtechnologie kan hij uren vertellen. En hij deelt graag waarom goede software belangrijk is voor jouw marketing- en klantstrategie.

 

JOOST KUIJLAARS
CEO van The Data Actors

Met een achtergrond als econometrist en o.a. zijn bijdrage aan de oprichting van Air Miles, heeft Joost Kuijlaars zijn sporen in de datawereld verdiend. In 2018 richtte hij The Data Actors op om iedereen bewust te maken van de impact van data. Met zijn kennis over database marketing, helpt hij bedrijven de beste datagedreven keuzes te maken.